maandag 14 december 2015

Gehaakt Kabelkussen van Wolplein

Op het Blog van Wolplein stond een tijdje terug een patroon voor een gehaakt kabelkussen. Dat je kabels kon haken dat wist ik niet, kende het wel van breien. Het leuke was dat ik de steek die daarvoor gebruikt wordt eigenlijk al heel goed kende. De kabel maak je met reliƫf stokjes! En dat heb ik al geoefend met de Cal 15, Sophies Garden en de twee Katniss cowls!
Dus bedacht ik me dat dit voor mij te doen moest zijn.
En zoals altijd.... Al het begin is moeilijk. Na een aantal keren opnieuw te zijn begonnen..... Ik had vooral moeite met in de tweede toer het juist zien en tellen van de steken. Maar toen ik dat eenmaal goed had ging het beter. Het kruisen van de kabels is even zoeken naar de juiste plek om in te steken. Maar je ziet vanzelf of je wel of niet goed zit ;-)
De kleur matcht goed bij de andere kussens en ................................de kerstboom!
En goed gekeurd door Izzy ;-P


Patroon van Wolplein
Garen Royal van de Zeeman
Gehaakt op Clover Amour 7 (de lossen op 8)

4 opmerkingen:

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!