zaterdag 28 november 2015

Boeklancering Hollands Welgaren

Vandaag samen met Jos naar de boeklancering geweest van Maaike van Koert ( van CreJJation) geweest. Uit haar eerste boek Puur Haken al wat dingetjes gemaakt en vorig jaar een workshop stylen en fotograferen bij haar gevolgt op de DIY beurs van La Maison Victor.
Dus toen Ik las dat vandaag de boeklancering was van haar nieuwste boek bij Wolplein in Zaltbommel was een uitstapje samen met Jos snel gepland! 
Eerst lunchen in de prachtige stad Zaltbommel, dat is zeker een wat langer bezoek waard. En daarna op naar het Wolplein Inspiratiecentrum op het industrie terrein.
Wat een prachtig iets zo'n centrum! Alle wol overzichtelijk uitgestald inclusief veel voorbeelden wat je er mee zou kunnen maken. Zag bekende projecten als de Cal2015 en Sophie's garden liggen, maar ook inspiratie voor nieuwe haakprojecten. Ook veel breivoorbeelden, maar daar heb ik (nog?) niks mee.





Maar goed, we kwamen daar voor Maaike. Eerst in de rij om het boek te kopen, incl een leuke goodiebag. Daarna in de rij voor een praatje en persoonlijke noot in het boek met Maaike.







Daarna nog even een kopje koffie en thee zonder de worteltaart want we hadden onze buik nog vol van de lunch. Maar het recept staat in het boek dus die kunnen we zeker uit gaan proberen.
Behalve haakprojecten staan er dit keer in het boek ook breiprojecten en recepten. En natuurlijk de styling zoals je die van Maaike kunt verwachten.

In het Inspiratie centrum deed ik nog wat leuke ideeen op voor in de kerstboom... Eens kijken of ik daar leuke patroontjes van kan vinden.
 

Ook het kussen wat al in een blog van Wolplein verscheen en op mijn todo lijstje staat in het echt bewonderd en de conclusie getrokken dat ik die echt moet gaan maken! :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!