vrijdag 23 oktober 2015

Gehaakt etui uit Kant Haken

Op vakantie in Turkije haakte ik met Stonewashed van Scheepjes een klein etui of tasje....
Kwam zonder problemen door de douane met mijn haaknaald en wol. Had voor de zekerheid wel mijn haaknaalden uit China in de handbagage gedaan.
Zag dezelfde Chinese haaknaalden ook in de Turkse wolwinkel uit mijn vorige post staan ;-)
Het tasje uit het boek Kant Haken was niet lastig om te haken, je begint met een halve doiley en daaraan vast haak je met stokjes een rechthoekige lap. Deze lap vouw je dubbel en door de zijkanten dicht te haken en heb je in no time een leuk etui cq tasje.
Een volgende keer zal ik de rechthoek iets smaller maken, vind de flap in verhouding aan de smalle kant. En om de flap te sluiten zette ik er een mooi houten knopje met mijn naam erop.
Het was een leuk vakantie project!

Groetjes Tialda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!