maandag 4 mei 2015

En nog een zomerjurk

Samen met de children of the sea dress die ik gisteren liet zien maakte ik nog een andere jurk. De stof had ik tegelijkertijd gekocht met de punta di Roma voor de chaneljurk. Op de markt in Gennep hing dit stofje aan de kraam en ervoor stond een pop met en jurk in die stof, was meteen verliefd en het stofje ging mee naar huis.
Het patroon wat ik gebruikte had ik vorig maart al getekend naar aanleiding van een plaatje.
De stof met print die ik daar in eerste instantie voor had gekocht vond ik in tweede instantie daar niet geschikt voor ivm de deelnaden en plooien. Maar dit stofje is perfect.


Paspopselfie ;-)
Twee leuke zomerjurken in de kast!

3 opmerkingen:

  1. Mooi jurkje. Ik vind de blauwe jurk je overigens beter staan. Is het een rekbare stof? Soort van jacquard?

    Groet Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch jurkje. Hier zul je mede door het stof en het model jaren plezier van kunnen hebben. Een klassieker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk toch al je zoveel moois voor jezelf kan maken! Ik zou een jurkenlijn starten (ben ik meteen je klant) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!