donderdag 5 februari 2015

DuoPlex BH

Duoplex is een niet rekbare materiaal waar vaak BH's voor grote maten mee worden gemaakt. Hierdoor kun je met maar 1 laag werken, terwijl je nu vaak dubbele laag lycra neemt. Alleen is het lastig om aan Duoplex te komen. Eerst kon het in Duitsland besteld worden via Elingera, maar zij is er mee gestopt. Nu besteld Henriƫtte Strijbosch (Modevakschool waar ik op les zit) dit nu zelf in Canada. Want veel van haar leerlingen zijn enorme fan van dit materiaal.
Maakte al eens een blauwe duoplex setje voor mijn moeder, maar nu wilde ik het ook voor mezelf ook eens uitproberen. Dat is een rood setje geworden met zwart kant. De rode Duoplex nog via de opheffings verkoop van Elingera en de rest komt allemaal uit mijn voorraad
Gelijk er maar twee bijpassende hipsters bij gemaakt!




7 opmerkingen:

  1. Als je de stof beschrijft, dan denk ik al snel aan een saaie, stugge stof. Dat is dit setje zeker niet geworden, ook mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. s echt een heel gaaf setje geworden...dus in de slips zit ook geen rek?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleuren spatten van het scherm, geweldige combi! Ben heel benieuwd hoe de slips dragen ja. BH lijkt me heerlijk stevig, maar vraagt natuurlijk wel veel van je patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren. Zit duoplex ook lekker als slip?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb bijpassende lycra gebruikt voor achterpand en slips, duoplex zit alleen in de cups

      Verwijderen
  5. Mooi hoor, ziet er weer schitterend uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!