woensdag 24 december 2014

Cal 2014


Hij is al een tijdje klaar.... Mijn Caldeken van de Crochet Along 2014. (Zie hier voor andere Blog berichten daarover). Er moesten nog wat draadjes weggewerkt worden. Het minst leuke werk aan zo'n project.
Maar wat ben ik trots op mijn deken! Driekwart jaar lang elke week een paar toeren gehaakt! Als ik hem opgevouwen op de bank zie liggen kan ik me bijna niet voorstellen dat het van mijn hand is ;-).
Het is een mooie manier om het haken en wat verschillende haaksteken te leren. Deze steken werden in wisselende volgorde steeds herhaalt. En bij elke herhaling ging het haken van die soms lastige steken steeds makkelijker!
Het werkt verslavend dat haken.... ondertussen al aardig projectjes gehaakt... Jullie zagen al wel wat voorbij komen en er komt snel ook nog weer wat voorbij....
In januari start er ook weer een nieuwe Cal van de zelfde organisatoren Terry en Jolanda. Ook weer een deken alleen dan in vierkant gehaakt Een giga-grote-granny square zoals ze zelf zeggen. Ik moet er nog even over nadenken of ik daar weer aan mee gaan doen...
Wel weer een manier om nog meer haaksteken te leren!


2 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden! Mag ik vragen welke kleuren je gebruikt hebt en welk merk?
    Vast bedankt:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtig, wat is ie mooi geworden en wat heb je de kleuren mooi bij elkaar gezocht!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!