zaterdag 30 augustus 2014

Gehaakte espadrilles

Hopelijk krijgen we een mooie nazomer.....
Want heb gisteren mijn gehaakte espadrilles afgemaakt.
De zooltjes kocht ik bij Textielstad en de inspiratie deed ik op bij Haken bij Saar en Mien en bij Wolplein. Zoekend op internet en met een beetje hulp kwam ik het juiste patroon tegen. De bollen katoen kwamen uit mijn "mandje vol geluk" en zijn mijn lievelingskleuren....
Het patroon is gehaakt met naald 1.5, en moet strak gehaakt worden, wat ik niet te vaak en lang moet doen :-) maar uiteindelijk toch af gekregen.
Vind ze supergaaf geworden! Op een mooie nazomer!


2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze gaaf geworden, kom maar op met de zon, dan kan je er de hele dag op lopen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn inderdaad zonnig en kleurig geworden, leuk project. Ben wel benieuwd of het gehaakte niet uitrekt met het lopen op de espadrilles. Groetjes, Alice

      Verwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!