zaterdag 19 april 2014

Moesjes vierkantjes jurk

                                              

Dat ik aan de haak ben dat wisten jullie al. Regelmatig zit ik op de bank met de CAL-deken, de Sas-tas of de omslagdoek.... De huidige projecten in wording en het haken gaat me steeds beter af.
Laatst kwam ik een heel oud haakboek tegen en wat hebben we gelachen om de term voor Granny Squares; Moesjes vierkantjes!!

Haken is helemaal hot! Overal ontstaan haak en breicafe's, worden er cursussen gegeven en worden er early birds, inktvisjes of maasmuisjes gehaakt door groepen vrijwilligers voor couveuse kindjes.....
Ook CreaPower gaat aan de slag voor deze couveuse kindjes en wel op 15 juni in Almere. Daar wordt voor alle drie de projecten gehaakt. Doen jullie mee?

Eerst wil ik mijn huidige haakprojecten af hebben. Ondertussen wel van een gaaf digitale print stofje een jurkje gemaakt....
Helemaal in stijl van de haakhype....
Een granny square stofje.....
Oftewel Moesjes vierkantjes ;-)
                                   
Is deze niet gaaf??

4 opmerkingen:

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!