donderdag 14 februari 2013

Friendship swap kadootjes

Vandaag ontving ik mijn Friendship swap kadootje. Deze swap was georganiseerd door Valerie (www.atelier-valerie.blogspot.com) en mijn swap maatje is Gerda uit Belgiƫ. Ik stuurde vorige week dinsdag al mijn envelop op, maar tot vandaag heeft Gerda nog niets ontvangen.....
Zij stuurde afgelopen maandag haar Pakketje naar mij en deze kwam vandaag dus binnen ;-)
En daarin hele lieve en mooie friendship kadootjes...
Een prachtig en volgens mij handgemaakt tafelloper/kleed, met hartjes! Echt een Valetijnskado. Verder werd ik verwend met een ketting keycord een leuk blauw bandje, heerlijke chocotofs en een paar quilt anzichtkaarten.
Gerda heel erg bedankt voor je kadootjes en al het werk wat je er aan hebt gehad en hoop dat mijn presentjes voor jou snel aankomen!!









2 opmerkingen:

  1. Wat een toepasselijk cadeautje zo voor Valentijn! Nu maar hopen dat jou pakketje toch echt aankomt in Belgiƫ!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker verwend. Heel mooi.
    Gr bets

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!