maandag 1 oktober 2012

Het was even rustig

Al 6 weken Blog stilte, dat zijn jullie niet van mij gewend. Had echter de luxe om twee maal achter elkaar op vakantie te zijn. Daar tussen in was het zeer hectisch en zat het schrijven van een blog er niet in. Want er viel wel wat te schrijven, al is het nu een beetje mosterd na de maaltijd.

Terwijl ik al weer op vakantie was, vond op 15 september het initiatief plaats om gezamenlijk kinderondergoed te naaien voor de kledingbank Amersfoort en Dordrecht georganiseerd door CreaPower.
In eerste instantie zou ik deelnemen op die dag in Amersfoort. Maar door de onverwachte vakantie ging dat niet lukken. Toen heb ik thuis een serie meidenhipsters genaaid, welke ik al even had uitgeprobeerd door het naaien van ondergoed voor mijn jarig nichtje. Zie hier....
Ook had ik een aantal jongensboxers geknipt, maar aan het naaien kwam ik niet meer toe. Samen met alle patroondelen heb ik dit opgestuurd naar Jos, die dit evenement mede organiseert. Zo heb ik toch mijn bijdrage kunnen leveren! Het was een geslaagde actie van CreaPower, er zijn meer dan 60 stuks hipsters en boxershorts gemaakt. Een mooi resultaat en hopelijk zijn de kledingbanken hier blij mee.
Foto gemaakt door Jos


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!