woensdag 9 mei 2012

Grey Romantic Pink BH & Underdress

Gisteren en vandaag 2 lopende projecten afgemaakt. Als eerste de Grey Romantic Pink BH. De stofjes komen bij Kantje Boord vandaan. Deze lagen al een jaar te wachten. Ditmaal heb ik gebruik gemaakt van een voorgevormde cup. In het verleden wel eens gedaan, maar dat was toen geen succes. Een tijd terug had ik voorgevormde cups met gel-vulling op de kop getikt. Helaas heel moeilijk aan te komen. De lycra is met een mooie print en ik heb hem samen met een knal roze kant gecombineerd. Vond ik wat spannender. Het is een push-up bh, die zijn werk goed doet ;-). Langs de decolleté lijn ook nog een bandje gedaan, waarop ik kleine bloemetjes heb gestikt. Dat is weer eens wat anders.
Het is een romantische BH geworden, een leuke afwisseling.



De underdress is van een patroon van Merckwaerdigh, patroon O2. Deze heb ik verlengd zodat het een onderjurkje is geworden. De cups heb ik wat moeten verkleinen, en aan de onderzijde en decolleté een mooi kantje. De lycra en kant komen van Lijfgoed, zij heeft inmiddels een webshop, heerlijk!


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bh is dit geworden. Lekker gespeeld met kleur, daar hou ik wel van. :D
    Dat witte kantje is wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi zeg, die BH! Heeeel mooi stofje, en heel bijzonder gecombineerd zo met dat roze en die bloemetjes. Daar krijgt het stofje weer een hele andere uitstraling door. Hoe zitten de cups met gel-vulling?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem alleen nog maar gepast, maar toen deed die gel vulling wel zijn "werk" zeg maar ;-) Nog niet een hele dag gedragen....

      Verwijderen
  3. hoi

    de bh is prachtig mooie grijze stof en die bloemetjes erg lief ga ik zeker ook een kker doen leuk leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een hele mooie combinatie geworden en fijn dat ie met het passen al het gewenste effect geeft. Ook je onderjurkje is heel mooi geworden, leuk dat kant aan de onderrand.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel verrasende kleur combinatie,erg mooi geworden jurkje ook heel stijlvol

    San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer twee prachtige creaties. Prachtige grijze lycra en die bloemetjes maken m echt af! En je onderjurk is elegant chique!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie push-up bh heb je gemaakt. Ik vind het toch altijd zo knap als je zelf lingerie maakt. Je underdress is ook heel mooi geworden. Mooie materialen heb je gebruikt!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw nu zie ik ze af, wouw echt heel erg mooi geworden hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!