vrijdag 30 maart 2012

Lilac Satin Delight

Op Facebook had ik al een foto van mijn nieuwe BH gepost met de vraag wie er een leuke naam voor wist. Aan de hand van de genoemde suggesties ben ik op de naam Lilac Satin Delight gekomen! Lilac naar de kleur, Satin natuurlijk vanwege de stretchsatijn die ik bij Merckwaerdigh heb gekocht. Jos kwam met een naam met het woord Delight erin en die betekenis vond ik wel heel toepasselijk: Delight means happiness and may refer to someone or something that brings such a state. Nou ik wordt wel vrolijk en blij van dit setje!
Het bruin met lila kant komt uit Hong Kong van RainCrazy via Etsy.com.
Het patroon heb ik eerder gebruikt bij Medusa BH  en nu gekozen voor een hoog achterpand.
De hipster is weer van het patroon van Shapy en beige bruin gestreepte set.
 Het is weer een prachtige set geworden! Helemaal zoals ik het voor ogen had. Nu nog een tweede slip erbij maken!

7 opmerkingen:

  1. wwwwaaaauuuwww super gaaaaafff!!! Helemaal mijn stijl/ kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtig! Ik word er ook helemaal blij van inderdaad. Mooie combi met dat kant en het satijn, wat een luxe uitstraling! Ben ook wel benieuwd waar je dat hangertje vandaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, daar mag je trots op zijn, een super setje is dit geworden, PRACHTIG...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een heel mooi setje geworden zul je veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg smaakvolle set. Daar zou ik ook helemaal voor vallen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!