zaterdag 18 februari 2012

Dagje Lingerietekenen

Dolores, Jos en Gerwilja in opperste concentratie
Een keer in de zoveel tijd komen we samen om met lingerie bezig te zijn. De ene keer naaien, een andere keer tekenen van BH-patroon. Dit keer wilde Gerwilja en Jos graag nogmaals met hun bh-patroon aan de slag, Jos met een cup met diagonale naad, Gerwilja met een 3-delige bh-cup en Dolores wilde graag het basispatroon tekenen. Onder mijn begeleiding gingen de dames aan de slag. Dolores was er voor de eerste keer bij, zij heeft zich sinds de "alles behalve corsettendag" bij ons aangesloten, wat we heel gezellig vinden.
Het was voor het eerst dat men zo met verschillende onderwerpen bezig waren en ik moest ook steeds schakelen tussen de dames. Maar dat ging me goed af en het ging allemaal heel relaxed. Voelde me bijna een echte juf ;-)
We werden ook nog verrast door leuke kadootjes! Jos had voor iedereen een dinghoes (een etui voor allerlei dingen = dinghoes)  gemaakt in mooie kleuren en daarin zat een heerlijk ruikend Lavendelhartje.
Dinghoes
Dolores had voor ieder een prachtige lycra meegenomen, van Spandexhouse De mijne lijkt net op een boerenbontzakdoek, prachtig. Zit er aan te denken om daar een bikini van de te maken, humor!
Boerenbondlycra
Ik had wat e-books meegenomen voor de nodige ontspanning na de de creatieve inspanningen en Gerwilja had heerlijk voor de lunch en lekkers gezorgd.
Het was weer een geslaagde en zeer gezellige dag. De dames gingen naar huis met een goed gevoel over hun patroon en ik ben nu erg benieuwd naar de uiteindelijke resultaat!

1 opmerking:

  1. Dat ziet er gezellig uit en hele leuke cadeautejs hoor vind ook de lycra erg leuk ben benieuwd wat het gaat worden, en ben ook benieuwd naar de creaties.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!