donderdag 5 januari 2012

Goed gereedschap is het halve werk

Laatst heb ik een doosje Clover knopspelden van 8 euro aangeschaft . Vond dat eerst een heel bedrag voor die kleine dingen. Op de open lingerie waren er meerdere dames enthousiast erover.En nu ik er mee werk merk ik dat het de aanschaf waard is!
Het zijn "patchworkspelden extra fijn" maar werken ook geweldig bij Lingerie! Wat een verschil, ik kan het iedere (lingerie) naaister aanbevelen. Een klein nadeel, ze steken ook makkelijk door je vingers heen ;-)

2 opmerkingen:

  1. Hallo Tialda!

    Ik mag je feliciteren, je hebt de give away bij me gewonnen, laat je even weten wat je adres is en welke kleur je de sleutelhanger graag wilt hebben, dan ga ik iets moois voor je maken!

    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de give-away bij Tanja (daar heb ik je ook gefeliciteerd (-:)
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!