woensdag 1 juni 2011

Colour me Beautiful

Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat op mijn blog heb geschreven. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet creatief bezig ben geweest de afgelopen tijd. Integendeel, ik kan echter van deze werkzaamheden nog niets laten zien. Wat klinkt dat geheimzinnig he? Afgelopen April ben ik begonnen als vrijwilliger bij de Udense Musical. Met een clubje dames naaien we iedere dinsdagavond kostuums voor de voorstelling. De laatste tijd ben ik er bijna iedere dag mee bezig. Er zit namelijk een scene in de voorstelling waarvoor ik mij helemaal kan uitleven met mijn Lingerievaardigheden. In november kan ik jullie mijn creaties laten zien, dus heb geduld.
Gisteren was ik daarvoor druk aan het patroontekenen, maar er waren 2 stoorzenders die de aandacht wilden hebben, wat een scheetjes he?
Ondertussen toch ook nog voor mezelf genaaid. Ditmaal een shirt. Het patroon heb ik getekend naar aanleiding van een plaatje in de Marfy. Het stofje komt van de markt in Uden. Het is een shirt geworden met een waterval hals en rimpels in de linkertaille voor een asymetrisch effect. Omdat de print uit mijn favoriete kleuren bestaat en deze kleuren mij goed staan heb ik het shirt Colour me Beautiful genoemd.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo die twee 'hulpjes' en wat een prachtig shirt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh wat een lieve kroellies! Gezellig zo toch?
    Mooi shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn het toch een knapperds!
    Jouw shirt is prachtig, staat je top!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!