maandag 27 december 2010

Winterse Kersttaart en kerstkadootjes

Op donderdag 23 december heb ik een workshop "Taart decoreren" gedaan bij Serviesjes en Meer hier in het dorp. Voor de tweede kerstdag wilde ik een taart maken, daar de familie hier dat komt vieren. Vooraf had ik op internet al wat rondgekeken naar voorbeelden over taart decoreren, maar wist nog steeds niet wat ik wilde maken. Het sneeuwde toen ik er naar toe liep en daardoor kreeg ik het idee voor een Winterse Kersttaart. Een blauwe taart met witte sneeuwvlokken! Inmiddels vandaag de laatste resten opgegeten en hij smaakte heerlijk!
Dit jaar wat creatieve kerstkadootjes van mij onder de boom, maar liefst 3 handdoeken geborduurd. Voor ieder persoon een eigen thema.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!