maandag 9 augustus 2010

Rustig

Al een tijdje rustig op mijn Blog. Ben al wel druk bezig, maar nog niets af. En natuurlijk lekker 3 weken op vakantie geweest. Er zijn diverse projecten die hier liggen wachten tot ze aan de beurt zijn. De grote maten BH is bijna af. Mijn naaimachine had wat kuren en moest naar de reperateur. Dat is nu verholpen en kan ik nu weer verder. Daarna is de kleine maat BH aan de beurt en vervolgens hoop ik de Blue Dream opnieuw te maken. Kortom... ik hoef me niet te vervelen.
Vandaag liep ik net als anders door de bossen hier in de buurt. Daar heb ik me vreselijk lopen ergeren aan de vele linten die daar in de bossen hingen en zelfs nog tussen de bomen gespannen waren. Blijkbaar was er een hardloop evenement geweest, aan de sporen te zien. Maar ik vind het schandalig dat men niet meteen de plastic linten weer weg hebben gehaald. Straks knabbelen de reeën aan zo'n stuk plastic. Het is bosvervuiling!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!