donderdag 26 augustus 2010

Purple Lace

Afgelopen tijd heb ik een productieve tijd achter de rug. Voor mijn moeder heb ik een paarse BH met modern kant gemaakt. Als perfectioniste ben ik niet snel tevreden, maar ik moet zeggen dat ik deze Purple Lace set prachtig vind. Hoop dit ook nog voor mezelf te kunnen maken, mits het kant nog te verkrijgen is bij Kantje Boord. 


De BH-cup bestaat uit drie delen. Dit patroon heb ik vorig jaar november al getekend en eerder gebruikt voor een rode 3-delige BH. De basis heb ik van zwarte padding gemaakt Daaroverheen zit de bovencup en zijpand van lycra met kant. En de ondercup is van lycra. 







Om de set kompleet te maken heb ik er 2 heupstrings bij gemaakt.

Verder heb ik nog tijd besteed aan het afmaken van een paarse ketting die daar al 2 maanden op lag te wachten en heb ik weer een nieuwe DNA ketting gemaakt. Dat blijft een topper deze ketting.
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!