maandag 7 juni 2010

SportBH

Op 18 maart heb ik een cursus Beugelloze BH (sport-BH) gedaan bij Modevakschool Henriëtte Strijbosch. Vandaag eindelijk de BH af gekregen. Er waren steeds projecten die voorrang kregen, maar nu kan ik hem eindelijk van het lijstje FWYS (Finish What You Started) afhalen. Ik heb de BH gemaakt van een extra stevige Lycra die ik heb gekocht bij Naaicentrum de Speld. Deze zelfde Lycra had ik ook gebruikt bij de plus size BH. De BH is gevoerd met een dunne witte lycra. Het achterpand heb ik van powernet gemaakt en heb ik een sportief uiterlijk gegeven.
De Sport-BH zit goed, maar drukt mijn borsten wel een beetje plat, maar dat geeft natuurlijk ook de ondersteuning bij het sporten.
Zal de BH deze week met de avond 4-daagse uit proberen of deze lekker draagt.
Afgelopen dagen was het heerlijk weer. Dan vind ik het altijd zonde om binnen achter de naaimachine te zitten. Vrijdag had ik afgesproken om samen met een vriendin hier thuis te gaan naaien. Dat heb ik opgelost door buiten in de tuin te gaan zitten met de naaimachines op de tuintafel, parasolletje erboven... een prima plek. Dat ga ik zeker vaker doen met mooi weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!