donderdag 10 juni 2010

Only Wrinkles

In zomer 2009 heb ik een patroon getekend naar aanleiding van een t-shirt van Only. Als basis heb ik het patroon van elastisch hemd gebruikt. Bijna een jaar nadat ik het patroon heb getekend, het t-shirt gemaakt. Dus weer een project van mijn lijst afgerond.
Het was even uitzoeken hoe dit shirt het beste in elkaar gezet kon worden, maar hij is helemaal gelukt!
Onder de rimpel mouw zit namelijk nog een basispand, zodat het middenvoor mooi blijft zitten en niet naar elkaar toe trekt door de zwarte van de rimpelpanden.
Verder heb ik een paar interessante vragen gekregen, o.a. eentje om een BH met kant e.d. te maken voor een vrouw die een borst reconstructie heeft gehad en moeilijk beugels kan verdragen, maar wel eens wat anders dan sport BH's zou willen dragen. Samen met haar heb ik vanochtend gekeken welke beugel het prettigst bij haar zou zitten en daar de maten bij gemeten. Binnenkort hiervoor de BH-patroon tekenen en BH maken.
Wordt vervolgt zou ik zo zeggen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!