maandag 15 maart 2010

Boxershorts

Omdat mijn lief gisteren jarig was heb ik een aantal boxershorts voor hem gemaakt.
De blauw-witte is gemaakt van restjes stof om het nu aangepaste model (zie eerdere blog) uit te proberen en met de streepjes stof zijn de uiteindelijke boxers geworden. Er staan nog 2 boxershorts in de planning maar daar had ik uiteindelijk geen tijd meer voor.
A.s. zaterdag is het weer Lingerie zelf maak Forumdag. Weer een hele dag samen met dames die de dezelfde passie delen! Heerlijk. Het thema is dit jaar paars. De bedoeling is dat we allemaal paarse lingerie gaan maken. Ik had speciaal hiervoor bij Kantje Boord een lycra en kantje gekocht, maar ik kom daar deze week echt niet aan toe. Gelukkig heb ik 2 weken geleden al wel mijn bikini geknipt en daar zit ook paars in, dus die gaat mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!