maandag 8 februari 2010

Argyll Jurk

Zaterdagavond vlak voor we uit eten gingen, heb ik deze Argyll-jurk afgemaakt en natuurlijk gelijk aangetrokken. Het patroon van de jurk is zelfgetekend, en is gebaseerd op het elastische t-shirtpatroon. De stof is een gebreide/tricot stof met een Argyll-print. Argyll heet de schotse streek waar deze diamantvormige schuine ruit zijn oorsprong heeft. Als versiering heb ik een embleem geborduurd met mijn letters en logo. Dit is de derde variant, de eerste had ik op de bedrukte kant geborduurd, maar dat zie je niet, tweede vond ik toch nog te groot en de derde was gelukt. Drie keer is scheepsrecht nietwaar?Ook zondag hadden we een uitstapje en de jurk ook weer aangetrokken, kreeg ik bij het toetje de Irish koffie over me heen! Balen! Achteraf valt het mee, op de jurk is na de wasbeurt gisteravond niet iets te zien, maar de witte blouse die ik eronderaan had heeft nu een groezelige kraag....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!