vrijdag 29 mei 2009

Ik ga op vakantie en ik neem mee.....

Ja ja,... Het is gelukt! Mijn Hou van Holland Jurkje (of Delfts blauwjurkje) en mijn badpak zijn af. Dus die kunnen zo mijn koffer in, mee naar Turkije! Net als de 2 jurkjes van mijn vorige Blogberichtje. Op het holland jurkje heb ik uiteindelijk nog applicaties gemaakt omdat ik het witte gedeelte te wit vond. Was bang dat het delftsblauwe stofje te veel aanwezig zou zijn, maar dat viel achteraf 100% mee en had ik misschien nog wel meer delftsblauwe stof erin kunnen verwerken. Maar goed daar leer je weer van. Maar nu heb ik geleerd te werken met applicaties, dus dat is dan weer mooi meegenomen. Ik heb de applicatie met glanzend borduurgaren op de stofvastgenaaid.

En dan had ik ook nog mijn badpak af. Ik wil nog proberen voordat ik op vakantie ga een soort fotoreportage te maken met hoe ik het badpak heb gemaakt. En anders doe ik dat na mijn vakantie ;-) (soms wil ik te veel) Maar dit is het resultaat:
De kleur roze is in het echt feller als hier op de foto. Het elastiek aanzetten was nog even een heel geworstel, maar ben tevreden over het resultaat.
Tot na de vakantie!
Grtz Tialda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!