woensdag 30 maart 2016

Bezoekje aan Poetsie Patterns & Picturials



Sinds enige tijd is er in het zelf maak lingerieland weer een webshop erbij namelijk Poetsie.nl.
Diana van Nuland had al enige tijd deze webshop maar werkte er nog naast. Op haar werk bleek ze eind vorig jaar boventallig te zijn en kwam er een einde aan haar baan en kreeg ze de kans om zich full time op de webshop en maatwerk voor lingerie te richten.
Voorbeeld van slangenprint lycra
Ik had laatst een mooi zwarte lycra met slangenprint besteld bij Poetsie besteld, maar wilde er nog wat bij hebben. Al babbelend op de whats app nodigde Diana mij bij haar thuis uit omdat nog niet alles online staat en ik ook op zoek was naar een eyelash kantje.
En zo stond ik op een woensdag bij haar voor de deur. Zag meteen welk het huis het was met op de 1e verdieping twee lingeriepoppen voor het raam! Zo leuk, ben ze alleen vergeten op de foto te zetten.

Eerst gezellig bijgekletst met een kopje thee en de poezen, net als ik is Diana een echte poezen liefhebber. De naam Poetsie van de webshop is ook een nagedachtenis aan een inmiddels overleden kat.

In een kamer op de eerste verdieping heeft Diana nu haar domein, maar het is de bedoeling dat ze naar de zolder verhuisd, daar is meer ruimte. De kamer staat vol met dozen met materialen en schappen in de kasten met lycra en kant. Vol maar overzichtelijk. Ook nog een plek voor de naaimachine en locker waar Diana in opdracht lingerie op maat voor anderen maakt.

 Diana probeert in haar webshop materialen aan te bieden die net iets anders dan anders zijn om zich te onderscheiden van de andere lingerie webshops. In deze materialen komt ook haar eigen stijl mooi naar voren. Ik ben altijd fan van de creaties die zij maakt!

Toen vriendinnen hoorde dat ik naar Diana ging kreeg ik gelijk een lijstje mee met materialen die ik voor hen mocht aanschaffen. Zo heeft zij een soort dubbeldoek lycra in haar assortiment, op dit moment alleen een knalrode, er is ook nog zwart. Dit materiaal kende ik nog niet maar is erg geschikt voor de grote maten cups. Geeft veel ondersteuning en toch iets rek. Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen daarmee.
Verder heeft Diana prachtig kant liggen, die ook nog niet in de webshop staan en daar was ik naar op zoek. Een prachtige brede eyelash kant ging met me mee naar huis samen met een ecru voering die ik als onderjurkje wil gaan gebruiken.
Erg apart zijn de vierkante en rechthoekige schouderband oogjes en schuifjes die Diana in haar assortiment heeft! Wel zorgen dat de schouderband net zo breed of ietsje breder is dan het oogje anders kan het gaan kantelen.Verder nam ik een doosje scherpe spelden mee deze gebruik ik speciaal voor lingerie.
En erg lief van Diana kreeg ik een stuk mooie dunne padding mee om uit te proberen en ook daar ben ik erg benieuwd naar en hoop deze snel uit te proberen.
Rollen met padding
Het is een heel werk om alles in de webshop te zetten.
Ik wens Diana veel succes met haar webshop en eigen onderneming Poetsie Patterns & Picturials!!
Denk dat ik er wel vaker zal bestellen ;-)

Creaties van Diana

3 opmerkingen:

  1. Tialda, Dank je wel, wat een ontzettend lief berichtje, ben helemaal ontroerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en inspirerende blog! En Diana is zo creatief, daar gaan we meer van horen in de toekomst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige dingen maakt zei zeg en leuk dat je er eens een kijkje mocht nemen.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!