maandag 5 oktober 2015

Mijn Sophie's Garden

Leuke uitdaging was het haken van Sophies Garden! Veel geleerd over relief steken. Hierdoor krijgt het haakwerk een 3D effect doordat de reliefsteken boven op het haakwerk komen.

Het patroon haalde ik van haakdingen.nl en op You Tube bleken er filmpjes van alle toeren te staan. Daar kwam ik pas tijdens de laatste toeren achter helaas! Haha. Heb heel wat uitgehaald en weer opnieuw begonnen tijdens het haken. Maar dat hoort erbij niet waar?

Nu wil ik er nog een kussen van maken met een stoffen achterkant.

2 opmerkingen:

  1. Hé wat grappig, ik heb bijna precies dezelfde kleurstelling gebruikt, en ook gestopt met hetzelfde aantal toeren. Het beviel me zo goed dat ik nu bezig ben met een kleuriger exemplaar. Ik heb toevallig vandaag twee binnenkussens gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!