woensdag 18 maart 2015

Cal 2015 Week 9,10 en 11

Mijn kleine achterstand deze week ingehaald, dus ben gelukkig weer helemaal bij. In week 9 zat de parelsteek. 
Op de fb-pagina werd er flink gefoeterd op deze steek, dus was ik er een beetje huiverig ervoor. Maar dat viel 100% mee! Het blijft een kwestie van goed lezen en gewoon doen. Het was echter wel een steek die niet vlot haakte. Doordat je uiteindelijk je haaknaald door 7 lussen moet halen bleef die onderweg wel eens steken. Dit komt denk ik ook door het soort garen wat ik gebruik, dat is niet glad. 
De rest van de toeren waren gemakkelijk, ik merk alleen wel dat de deken groter wordt! Een rondje haken duurt steeds langer, net als het steken tellen om het aantal te controleren.
Nu deze week eindelijk even de tijd om losse draadjes alvast af te hechten.


 Project: Cal2015
Garen: Stonewashed van Scheepjeswol (801, 804, 813, 802, 805, 814, 815)

1 opmerking:

  1. Het wordt een mooie deken met de Stonewashed en de kleurtjes die je gekozen hebt. Fijn dat je weer bij bent, anders wordt het zo'n inhaalrace, zeker als de toeren steeds langer worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!